Известие

Collapse
No announcement yet.

Двузонов климатроник на фейслифт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Няма как да стане.
    Ама не знам и кола, при която въздушния поток да не минава и през двата радиатора в този режим.
    Ясно. Т.е потокът въздух винаги минава през изпарителя, но в зависимост от положението на смесителната клапа минава и през радиаторчето или не.

    Накратко при defrost, въздухът първо се суши от изпарителя после се подгрява от радиаторчето и накрая се насочва към стъклото.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Търсих въпросните сини букси, никъде не се виждат. Намерих една фабрична заготовка на кожуха на парното вероятно за въздушен нагревател, но такъв нямам.
      Има ли вариант който да е комбинация от водно радиаторче с нагреватели, един вид в един цялостен корпус ?
      А пущината топли иначе да га еба, усеща се 2мин след паленето, ще я видим и в големите студове живот и здраве.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Търсих въпросните сини букси, никъде не се виждат. Намерих една фабрична заготовка на кожуха на парното вероятно за въздушен нагревател, но такъв нямам.
        Има ли вариант който да е комбинация от водно радиаторче с нагреватели, един вид в един цялостен корпус ?
        А пущината топли иначе да га еба, усеща се 2мин след паленето, ще я видим и в големите студове живот и здраве.
        Ето я темата http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=82604&page=2
        Иначе може и допълнителна печка да е слагана ама пък нея няма как да не я видиш
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #19
          Допълнителна печка нямам 100% , букси такива също липсват, поне не се виждат или са старателно опаковани в снопа. Предполагам къде е мястото за нагревателя защото има фабрично подготвен "отвор" но там няма нищо. Датчик за следене имам на маркуча, бушон и релета за подгряването също имам. Варианта е да е някакъв комбиниран с водното радиаторче, но е навряно в кучи гъз за да стигна дотам видимо.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Допълнителна печка нямам 100% , букси такива също липсват, поне не се виждат или са старателно опаковани в снопа. Предполагам къде е мястото за нагревателя защото има фабрично подготвен "отвор" но там няма нищо. Датчик за следене имам на маркуча, бушон и релета за подгряването също имам. Варианта е да е някакъв комбиниран с водното радиаторче, но е навряно в кучи гъз за да стигна дотам видимо.
            Не ми е известно да има такъв комбиниран радиатор.

            Допълнителният подгрев първоначално е бил реализиран с нагревателни свещи в малкия кръг а по-късно тази система е била заместена с електрически въздушни нагреватели - така наречения калорифер.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Миро, нямаш допълнителен подгрев. Моята беше същата и докато беше 10-тина градуса вън и аз мислех, че загрява бързо ама като застудя и минавах по 4,5км докато стрелката отлепи
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #22
                Говорил съм си с хора от концерна Фиат занимаващи се с разработките на двигателите. Нашите дизели са си такива, загряват бавно заради оптималната работа на двигателя. В добавка охладителните ни системи са смятани за коли с ЕГР а при нас те или липсват или са затапени. Не знам колко от вас обръщали внимание на топлообменника намиращ се под термостата но без ЕГР той постоянно си работи като охладител
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                  Говорил съм си с хора от концерна Фиат занимаващи се с разработките на двигателите. Нашите дизели са си такива, загряват бавно заради оптималната работа на двигателя. В добавка охладителните ни системи са смятани за коли с ЕГР а при нас те или липсват или са затапени. Не знам колко от вас обръщали внимание на топлообменника намиращ се под термостата но без ЕГР той постоянно си работи като охладител
                  Моя не беше затапен и пак нямаше особена разлика...на Стило-то го затапихме и разлика в загряването не видях.
                  Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                  ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                  ex Alfa 156 1,9 JTD
                  ex Alfa 75 1,8

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                    Миро, нямаш допълнителен подгрев. Моята беше същата и докато беше 10-тина градуса вън и аз мислех, че загрява бързо ама като застудя и минавах по 4,5км докато стрелката отлепи
                    Абе може и да нямам, докато не го видя с очите си не мога да кажа на 100%, ама за чий ... му е тоя датчик на маркуча към парното и инсталацията с релетата и бушоните ?
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #25
                      Щях да ти отговоря "за свещи в антифриза", но като видях колата от подписа се спрях. Я дай VIN

                      Имаш ли реле Heater Diesel пред акумулатора? Би трябвало да имаш и два предпазителя, закачени към кичето в ляво от горивния филтър.

                      ПС: Електрическият нагревател при моделите след март 2002ра година следи външната температура дали е под 6.5 градуса и в какво състояние е акумулатора. Общо взето работи анемично и товари алтернатора с тези 700W. За да свалиш якето сутрин в 7:00АМ и да влезнеш с една добре загрята 2.4-ка си трябва една друга джаджа

                      ПС2: Най-вероятно имаш електрически нагревател, щом казваш че духа топло, но при външния фейс 20 клапана е изпълнен по друг начин.
                      Last edited by DMS; d.m.y г., 17:14.

                      Comment


                      • #26
                        .....
                        Last edited by GammaRay; d.m.y г., 15:24.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          Абе може и да нямам, докато не го видя с очите си не мога да кажа на 100%, ама за чий ... му е тоя датчик на маркуча към парното и инсталацията с релетата и бушоните ?
                          Защото зимата като запалиш и се качиш в колата ще забележиш, че не започва да духа веднага, духа едва едва докато вдигне температурата на водата и тогава си вдига оборотите на вентилатора.
                          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                          ex Alfa 156 1,9 JTD
                          ex Alfa 75 1,8

                          Comment


                          • #28
                            [QUOTE=DMS;1448513]Щях да ти отговоря "за свещи в антифриза", но като видях колата от подписа се спрях. Я дай VIN

                            Имаш ли реле Heater Diesel пред акумулатора? Би трябвало да имаш и два предпазителя, закачени към кичето в ляво от горивния филтър.

                            ПС: Електрическият нагревател при моделите след март 2002ра година следи външната температура дали е под 6.5 градуса и в какво състояние е акумулатора. Общо взето работи анемично и товари алтернатора с тези 700W. За да свалиш якето сутрин в 7:00АМ и да влезнеш с една добре загрята 2.4-ка си трябва една друга джаджа

                            Колега извинявай но няма да се съглася с теб. 600 W за въздушен обем колкото е купето на 156 цата изобщо не е анемична работа. Просто никой не го е подкарвал това чудо
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #29
                              ZAR93200001343339
                              Имам го това реле, предпазителите също, но са на една планка дето е захваната за стойката на акумулатора, намират се точно под турбо маркуча между абс и акумулатора.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #30
                                Вярвай ми Имам две такива. Духа слабо... незнам на каква база коя степен пуска, но не си е работа... Мисля че с теб си писахме преди време за активирането на тази глезотия...

                                Мирчо, какво пише в дебелите книги за твоя случай? Нещо конкретно за 20-клапановите? За старите е ясно - преди март 2002 - свещи, след март - нагревател. Това че предпазителите не са като при мен ме навежда на мисълта, че има нещо променено конструктивно.
                                Last edited by DMS; d.m.y г., 20:53.

                                Comment

                                Working...
                                X